Ny vagn o valborg!!

Ja, som jag berättade igår så skulle jag ju o titta på en syskonvagn efter jobbet. O gissa vad, jag kom hem med den också=) Jag tyckte den var i mycket fint skick för att vara en 06a o så var det ett mycket bra pris också. Jag gav bara 1500 för den o då ingick en liggdel till bebis också, gött. Här är den...

Det är alltså en babytravel vagn o Dublin är modellen tror jag=) Jag känner mig helt nöjd med köpet o längtar nu bara tills den lille kommer så jag får ut o köra med den.

På kvällen blev det mys med pappa o boken Max lampa, o här är även halsbandet på bild som hon fick av mormor när vi var i Falun. Armbandet ligger bredvid...

Här sitter Lilly på sin nya favoritleksak...nä då även om hon skulle vilja att det var bara hennes så måste hon dela den med sin övriga kusiner. Det är farbror Daniel som inhandlat denna fyrhjuling till sina brorsbarn. Han tyckte att de behövde ha något kul att göra när de kom hem på gården=) Han är rolig o lite underbart knäpp den mannen...
Idag är d ju valborg så efter denna bild var det bara att dra sig bakom ladan så var d braständning. Alla var samlade o vi åt lite korv o hade d trevligt. Men nog var det ett spring efter barnen så att de inte skulle springa mot elden eller framför fyrhjulingen som gick varm.

Ja, jag tycker att det blivit en ganska lyckad valborg. Den som saknas nu är bara maken som var tvungen att dra till en annan brasa med ungdomsgänget i byn som han är ledare för. Känns lite trist att vara själv såhär på kvällen då Lilly lagt sig o d blir lite lugnt. Men jag ska ge tv'n en chans, får se om d går något kul annars kanske jag hyr en film via telia.
Ha d!


Kommentarer
Postat av: Therese

Roligt att ni köpt vagn. Hoppas ni blir nöjda med den. Det är ju alltid svårt att veta innan man har fått testa den på båda barnen. Har bara hört possitivt om babbytravel iaf så det kommer nog bli kanon ska du se.



Jag har också suttit ensam ikväll. Inte så skoj, men man överlever det också.



Nu ska jag hoppa i säng och det behöver jag iaf inte göra ensam. Jag är glad att micke inte har nattjobb. Kram på dej!

2010-04-30 @ 23:20:42
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0