Målarverkstad

Idag blir det tyvärr inga bilder heller för jag har idag målat väggarna i rummet där den stora datorn är som jag har bilderna på. Ja, jag har alltså äntligen målat rummet som ska bli lekrum idag, o det blev verkligen skillnad! Det är sååå vitt, känns lite konstigt, men det blir nog bra, lite ovant bara. Jag måste såklart måla väggarna en gång till för just nu är det lite flammigt, tapeten sög åt sig lite olika men det är vanligt så jag är inte orolig. Men just nu ser jag mest fram emot att allt ska bli klart så jag får inreda o göra fint. Fint ja, vi får väl se hur länge det förblir fint när Lilly väl börjat leka därinne=)
Ja, jag har inte så mycket mer att skriva om just nu, dagen har haft sin gilla gång. Men imorgon kanske det kan bli lite bilder från målningen, tills dess ha de gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0