Hej hopp!

Åh, jag känner mig faktiskt sådär riktigt pigg idag, en härlig känsla. Jag tror att det måste bero på det fina vårvädret. På nyheterna lovade de fint väder hela helgen så det hoppas jag på så man kan vara ute o mysa o få lite sol på sig. På lördag ska vi dock ägna oss åt körövning på förmiddagen då vi ska ha en konsert på eftermiddagen vid fem tiden. Vår församling firar tio år så då kom man på iden att våran kör skulle ha en reunion konstert, lite kul=) Så det blir ett antal gamla godingar som vi sjungit många gånger o på många ställen. Det ska bli kul att träffa alla igen, hoppas att det är många som kan komma just för detta tillfälle.
Men på söndag så hoppas jag att vi kanske kan ta en sväng till nås o kanske börja bygga på våran blivande gungställning som pappa o Anders var o köpte material till igår. Pappa go som han är bjöd oss på gungställningen så TACK för det säger jag å Lillys vägnar, vi får väl försöka att betala tillbaka på något annat vis, någon middag framöver kanske=) Men i alla fall, då hoppas jag att man kanske kan få sätta sig i deras sol hörn på gården o lapa lite sol så man får lite färg på sig. Är lite trött på att se grå o trist ut nu, nu vill jag bli brun. Men solarie är d inte att tänka på för mig när jag är gravid.
Slutar ganska bra idag typ vid fem även fast jag har stängning, helt ok. Så då hinner man med lite hemma också, kanske det blir lite gottis o en filmrulle till kvällen. Vi får se vad vi känner för gubben o jag, jag skulle dock vilja hinna med att kanske få upp ett par gardiner i lekrummet samt sy en mössa till Lilly, hon skulle behöva någon lite tunnare nu när det börjar bli varmt ute.
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0