Här är magen!

Ja, jag tänkte att  det kanske vore på sin plats att visa någon magbild såhär halva vägen in i graviditeten. Men jag tycker alltid att det är lika svårt att få till en bra bild men men jag har eller rättare sagt gubben har försökt att ta en bra bild åt mig. Lite svårt att ha kameran själv när man själv är objektet=) Men det blir en påklädd mage, jag är inte någon som är förtjust i att visa skinn=) Och speciellt inte en mage som gått igenom detta tidigare o redan har bristningar på den, inte det vackraste jag kan tänka mig att blotta på en bloggsida direkt=)

Jag kan dock stolt säga att jag är mindre än sist då jag gick med Lilly, betydligt smalare runt lår, rumpa o i ansiktet=) Hoppas på att kunna fortsätta på den vägen...Hoppas hoppas

Idag när jag kom hem från jobbet så hade Lilly fortfarande inte badat så jag satte henne i baljan bums o efter hon har badat är det lika viktigt varje gång att hon får på sig sin badrock. Den är röd med vita hjärtan på o är supersöt o en Lillyfavorit. Så jag var ju bara tvungen att ta några kort på henne med den på.
Njut=)

Fantastiskt eller hur?!  Lilla trollungen, jag hoppas att hon har en bra natt i natt. Natten som var, var ingen hit alls men jag har sett att det är två stora sidotänder som är på g igen så ja, vad ska man göra. Det ska bli så skönt när alla tänder kommit fram men jag antar att det då kommer något annat man stör sig på=)
Appropå magen o graviditeten igen då så har jag mina dusten med Lilly angående just magen. Hon har ju sett att mammas mage blivit stor o tycker att den är väldigt spännande. Vilket resuterar i att hon ska banka o sparka o klättra på den vilket inte är lika uppskattat av mig. Inte alls faktiskt, det gör liksom ONT! Men ett nej kan hon ju inte ta o det är svårt att förklara för henne att hon måste vara försiktig för att magen är känslig o så. Ju mer jag säger nej ju mera intresserad blir hon tror jag, så jag försöker sätta mig så hon inte kommer åt att klättra o köra in knäna i magen iaf.
Men men, nu ska maken lägga golv i lekrummet, får se hur långt de hinner ikväll, blir kanske färdigt imorgon förhoppningsvis. Ska bli så grymt kul! O i slutet av april åker vi till brorsan i Uppsala så då blir det en tur till ikea för lite textiler o barn grejer till rummet=)


Kommentarer
Postat av: Therese

Va fin du är vännen. Bara mage det där. Ser fram emot bilder på lekrummet sen. Kram

2010-04-06 @ 20:23:32
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0